tahun 2, semester 3.

nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk, nk hard disk,


hard disk ku yg bkapasiti 320gb dh pnuh. internal hard disk dlm lappy x pyh ckp rr. dh la bniat nk format laptop. cmne ni??? nk duit, nk beli hard disk 1tera trus. spe nk sponsor. hulurkn duit, beratkn hard disk. dh la bnyk cte nk dload cuti sem ni. ish.

oh lupe, lupe, lupe. pkul 11.30mlm td b'akhir sudah pjuangan sy sbgai s2dnt elctrnc engneering (tlcmmnction) sem 3. nk tau bende yg bes x? sem dpn & sem2 seterusnye xde cuti sem dh. why? ntah pe aktiviti ntah yg utem selit tiap kali cuti sem. waaa, sdey2.

bru pkul 2.36pg, dh ngantok. konon2 plan xmo tdo. japgi tumbang rr ni. tgk family outing pn x larat nk gelak kot sbb ngantok sgt. tdo, tdo, tdo. esok mak nk ambk. brg x packing lg.
bru