JYJ. perlukah pergi???

td time bosan2 ak cek email, then tbe2 dpt email from gurl yg ak oder spao shirt tu.

"spao shirt yg awk oder tu dh hbs la, nk refund ke oder shirt laen?". ohhhh, mmg hancur hatiku, mnenang dikau, mjadi keping2, stelah kau pergi la lps bce email tu.
ak dh siap berangan nk tgkp gmbr ngan bju tu lps tu ltk pix heechul yg pkai bju tu gak kt tepi kot. ak rela spend sbnyk rm170 ntuk bli 2 shirt yg x chantek mne tu. skali dah hbs? ohhhh, mmg sgt frust, geram, sedey & bengang la kn. tgk MV no other dgn harapan nk bg hepi blk, tp xde efek pn. waaaaaa, nk shirt tuuuuuuuu. arggghhhhh! ni yg rse nk koyak baju & btukar jd ijau ni.


oh ye, bkaitn dgn title entri. apekah itu JYJ? g la google sndiri. ak dh la tgh on9 gne lappy org. kunci bilik tggl dlm blik, rumate g dating, arggghhh, tensen!

JYJ itu Jangan Yang, Jangannnn (sile sbut dgn intonasi manje). xde la, g la google sndiri. sbb shirt spao tu dh kansel, ak pn ade duit lbey la kn. then, my chingu, ain musa ajk pegi. ajk2 aym je la, bliau mseh tnye ak nk pegi ke x. tp die mmg nk pegi, mosh pit = rm350. ak mnt dbsk pn x, ntah la weh. klu g smate2 nk bg adek ak jeles tu mmg agak bbaloi la. lgpn tix dh start jual jumaat ni. so kne buat istikharah cpt2 ni. mne la tau kot2 kang jumpe calon suami.

kpd reader2 sekalian, anda dminta utk mngundi. perlukah rye rusli ke Mid Valley utk jumpe JYJ. Sila taip YA & hantar ke 00000 klu anda rse ptut & sila taip TAK & hantar ke 00000 klu rse mcm x payah. undi tutop pkul 12 mlm ni.

One thought on “JYJ. perlukah pergi???

Anis Che Rusli said...

bagi dekat adik kamu lebih baik (cheyah)